°° april °° (update)

Het wordt een boeiende week voor onze vereniging; vol uitstap en wie weet ook wel wat uitspat(tingen).

woensdag 25.04.
Hij die geen nummer heeft want nog niet gezwommen komt een plons wagen; waarna...
hét erfbezoek te Merchtem met aansluitend gebakken vis kan/zal plaatsvinden.
Benieuwd of er een parcours traktorrijden (behendigheid), concours schapen tellen, schijt-je-rijk contest en diens meer zullen te beleven zijn.
Wat denken jullie over de timing ? eerst (kort of vervroegd) zwemmen, teneinde toch nog wat tijd op het erf te kunnen doorbrengen....

niet vergeten: caoutchouc botten en ev. rode zakdoek met witte bollen
wordt voorzien: cache-poussière

zondag 29.04.
°°initiatie tot de golfsport°° @ Krokkebaas, Buggenhout
wanneer? late namiddag
wie niet? n°ex-motivator
wie wel? n°1 & n°2, 11, xiii, ... = 3 personen
-> graag nog eens bevestigen want ik moet voorinschrijven....

6 opmerkingen:

Anoniem zei

bij deze bevestiging. Ook hier EHBO voorzien.

Lid n°2 zei

ik moet smiddags gaan eten bij mn nicht dus zal niet gaan voor mij!

kennethvr zei

ik kom geen golf spelen
woensdag zal ik het erfbezoek wel meedoen.

zwemmend lid n° 1 zei

update timing erfgoed-bezoek,

@Brussegem: 19u45

voor zij die vertrekken in Meise, parking zwembad: 19u15-19u30.

diegenen die willen zwemmen, moeten dus vroeger het water in om er uit te zijn wanneer ze er anders zouden ingaan....

Anoniem zei

Kunnen er foto's getrokken worden van het erfbezoek want ik zal er niet bij zijn, maar zo kan ik meegenieten van achter mijn bureau!! De geuren zal ik er zelf bij verzinnen

Lid n°2 zei

Weet iedereen de weg? Ikzelf zal niet op tijd in het zwembad geraken dus ga rechtstreeks naar daar. Alleszins, je kan niet missen, er is maar één erf op het Brussegemplein.
Tot vanavond!