nouveau

In het kader van de levendigheid van de site, zal in navolging van vele andere sites, ook hier af & toe een poll verschijnen.
Dit ter afwisseling van de google-video filmpjes die ook zélf 'kiesbaar' zijn met kernwoorden... dat belooft.... !

Een eerste poll gaat, hoe kan het ook anders, over de recreathlon. Sportieve prestaties zijn dé gelegenheid bij uitstek om een kamp te kiezen, hier echter zonder officiële weddenschap.

Commentaar is altijd welkom, suggesties voor zowel polls als 'kernwoorden' van de filmkes.
Voorlopig werken we nog zonder reclame; mocht blijken dat °°plat water°° hier flink beter van kan worden, dan zullen we dit niet nalaten....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Uiteraard stemde ik op mezelf, edoch ik denk dat n°11 met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het dichtste zal eindigen...maar toch, een mens moet vooral in zichzelf geloven !

De Witte.

zwemmend lid n° 1 zei

vooral de interne strijd zal nu wel bovenkomen....

strategieën als "ik laat mij niet op collectieve trainingen zien" of "zie je niet dat ik niet in vorm ben, want ik kan haast niet volgen" of "hoe meer ik train, hoe meer schrik ik inboezem" zijn scherin & inslag dezer dagen. Er zijn er zelfs eentje zegt dat hij niet meeloopt, hoewel ze maandenlang toegezegd; Dit enkel om de concurrentie wat zand in de ogen te strooien... Kers op de taart blijft natuurlijk de ploeg met (on)bekende namen als Pär, maar bovenal "den Borré".

Borré, de naam past gewoonweg in een zin als "De Swinny, den Boerri en den Borré hebben er zondag tijdens de koers nogal eens een lap op gegeven". Als die geen recreathlon kan winnen, weet ik het ook niet meer.

wat is zo'n sportevenement toch (h)eerlijks.

Anoniem zei

Despijts mijn noeste trainingarbeid de voorbije weken (hoogtestage, twee keer rond de 100 km gaan bollen) viel ook deze keer de voorbereiding stil met de hawaïfuif. Opbouw, fuif en afbraak...hoe zwaar zullen ze mijn imposante lichaam aangetast hebben ?

Het recept blijft beproefd...deze week nog wat kilometers malen, niet lopen en éénmaal zwemmen. Ik plan voor woensdag met vals plat een zwem en fietstraining. Om 19u afspraak in het zwembad voor drie kwartier training en dan direct de fiets op voor fietstrainink.

Hopelijk wordt een degelijk vormpeil dan benaderd, maar de weekenduitstap van volgend weekend zal dat dan uiteraard weer wat verbratsen

Zolang het mentaal maar snor zit !

De Witte Walvis.