kopman met zijn knechten

Terwijl we op nog één week van het jaarlijkse plat-sport evenement staan, kijken de supporters al een beetje verder vooruit.


Nu de zomervakantie over de helft is, wordt er weldra -zoals jaarlijks- gestreden om een paar kippen, 10kg sossis, een zak patatten, een biggetje, een KBC-zak vol waardeloze spullen, ... maar vooral voor eer & glorie van de volle pot.

In de hoop dat onze vrienden platte trappers ook dit jaar de strijd zullen aangaan en waarom niet als knechten van onze n°11 ?


Wielerwedstrijd Volle Pot Spurters2
Start: 26/08/2007 15:00
Einde: 26/08/2007 00:00

Wielertoeristen
Plaats: De Volle Pot
Contactpersoon: Vincent Daniel 0475/786 151

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarschijnlijk zal de race voor ons om 17u zijn, om 15u is het voor de veteranen.

Ik heb dit jaar slechts één ambitie: een platte band vermijden !

De Witte.

Anoniem zei

Zoals mijn statuut bij plat water laat vermoeden, sta ik in dienst van : dus ik zal mij 4 maal laten dubbelen om dan het laatste gaatje in dienst van n°11 te kunnen dichtrijden...