proficiat

Na afloop van de immens sportieve prestaties van alle °°platwater°°leden, alsook van hun partners (gniffel, gniffel) in de teams, feliciteer ik hierbij iedereen.


De inzet was er volgens capaciteiten, maar enkel het resultaat telt natuurlijk.
Daarom dat we toch fier zijn op onze n°11, meer dan eervol tweede geeindigd in de pro-sessie.

Alle andere platters ook, al heb ik nog geen resultaten gezien; mochten ze op de website van Meise verschijnen, graag feedback. Commentaar over beenhespen, à bloc zitten of de kleine sterfgevallen zijn altijd postbaar als comment.


uit sympathie mag ook natuurlijk...

9 opmerkingen:

Anoniem zei

foto's werden doorgestuurd naar de voorzitter, aan haar om deze onder de platte waters te verspreiden!
de beenhesp was smullen!!

Anoniem zei

het was misschien niet duidelijk in de uitslag, maar koenraad, Jeremy en mezelf waren de besten.
awoert aan de rest

Anoniem zei

Die uitslag staat al op de website van Meise, dan naar sport gaan.

Jah inderdaad, jullie waren de besten...van vanachter te beginnen !

pfrr...grmmbbll...hahah...(proest het uit!)

zwemmend lid n° 1 zei

...dan toch de sportiefsten !

supporteren voor de anderen dat we gedaan hebben: onze wielerman heeft zelfs onze n°11 in een zetel naar de finish gereden terwijl hij daardoor een ronde achterstand opliep, ik heb de fiets van diezelfde bijna-winnaar nog opgerapen en hem aan zijn mental coach overhandigd, onze loper heeft op het einde nog alle dorstigen gelaafd met zijn bidon,...

Ik denk zelfs dat we de enige waren, ingeschreven onder de verenigingsnaam °°plat water°° en niet uit persoonlijk belang !

Trouwens, werden die tombolaproducten niet met onze bandjes (doorgespeeld aan n°xii) gewonnen ?

Anoniem zei

Ik had trouwens verwacht dat wielerman ook de wisselzone zou indraaien. Dan had ik in het zwembad in het zog van onze n°1 kunnen zwemmen.

Misschien kunnen deze barmhartige samaritanen nu zondag ook deelnemen in Kapelle o/d Bos. Ik heb me vandaag alvast ingeschreven.

Wie gaat er donderdag mee zwemmen naar Vilvoorde?
Vertrek rond 19.20 in Meise.

Gaat er vanavond iemand naar Culture Club/Eskimo in Gent?
Laat anders iets weten...

Grts.

Anoniem zei

Ik doe misschien ook mee in Kapelle, de beslissing zal vanavond vallen !

zwemmend lid n° 1 zei

laat zeker iets weten voor de supporters!

zwemmend lid n° 1 zei

voor donderdag zwemdag nog geen positieve boeking; zal laten weten rond 19u mocht ik alsnog meegaan, zoniet wordt het zondag (meise) !

Unknown zei

De polsbandjes hebben spijtig genoeg geen messensets en /of salami's opgeleverd voor de afwezige platte waters...