it 's not unusual

Laat het ons op de maand augustus houden; laatste maand vakantie voor de schoolgaaners, laatste maand blok voor de tweede zitters en laatste maand waarin we met een geldig excuus niet kunnen gaan zwemmen op zondag.

Augustus kan vermoeiend zijn. Zo ook het supporteren, maar o zo voldoenend.
Een patattenkoers die naam waardig zal niet op veel plaatsen te vinden zijn; ten bewijze daarvan het grote deelnemersveld bij de editie 2007. Dit al (te) grote deelnemersveld eistte onmiddellijk zijn tol: eenzijdige reglementsaanpassing vanuit de organisatie, waarbij de iets minder snelle renners het onderspit sneller delven dan vroeger. Hierover en wellicht ook veel meer op de vals plat website, aanklikbaar in de rechterkolom.



Hier gaat het eerder om de zijlijn: het zicht op de renners, het medeleven, het gezwets tussen de rondes door, maar vooral de fierheid achteraf. Fier op al diegenen die °°plat water°° of vals plat uitstraling geven bij de evenementen: staan als je d'er moet staan, no mercy.

De verzamelde indrukken werden deze keer op de digitale lichtgevoelige plaat vastgelegd. Sommigen werden bewerkt, anderen niet. De originele vanzelfsprekend te verkrijgen bij ondergetekende. Indien er foto's liever of beter niet publiek gezet worden, laat het mij weten.
Vanaf nu een extra fotolink in de rechterkolom of hier.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een geweldige pluim aan lidnr 1 voor de knappe foto-reportage. Echt super. Bedankt ook aan al de supporters

ciao-ciao

ex-motivator

en woensdag trek ik mijn laatste zwembaantjes alvorens...

zwemmend lid n° 1 zei

Kunnen de zwemba(a)ndjes niet op donderdag getrokt worden ?

Woensdag past mij alleszins slecht, maar als het voor de ex-motivator de enige dag van mogelijkheid is, wil ik mij wel trachten aan te passen. De laatste zwembeurt van onze ex-motivator (in 2007 welteverstaan) mag hij niet alleen afhaspelen.

trouwens, de foto's zijn met veel plezier gemaakt; je had er eigenlijk een sponsertocht van kunnen maken; hoeveel km rijdt de motivator rondt tijdens de patattekoers. Zeker te onthouden voor de volgende reis ?!

zwemmend lid n° 1 zei

allé, misschien kom ik toch ?!
tegen 19u à 19u15 probeer ik in mijn nog niet gestandaardiseerde outfit te geraken.

Anoniem zei

Als vanavond de vrienden van Platten tuup niet uitrijden en het ziet er zo naar uit...
Dan kom ik misschien nog es een traininkse meevolgen...
half lid n°3

Anoniem zei

wie weet ben ik er wel...
maar ben wel nog een beetje stijf na de 70 lengtes met de witte walvis gisteren in nederoveropperheembeek

Anoniem zei

Blij dat ik erbij was tijdens de Fré zijn laatste prestatie. Ik heb waarschijnlijk nog nooit zo veel gezwommen, met dank aan den trainer !

Ook even vermelden dat Fré en mezelf de kampioenen waren in het zit-in-de-nek-en-sla-iedereen-eer spel !