uit sympathie


Zoals gisteren op de après après-ski besproken, neemt ook °°plat water°° deel aan de feestactiviteiten van chiro meise.

Er werd al besproken:

- vrijdag 23.03
  • 20u: meeting @ Merchtem (aanverwant ski-lid) voor de foto's van de °°hoogtestage°°

  • daarna naar de "Schenk ze nog eens vol-td"
- zaterdag 24.03

  • 19u: è stukske eten: ballekes in tomatensaus ofwel vol-au-vent (met citroen ?)
  • 21u: deelname aan de kwis

°°kwisploeg°°-kandidaten, ploeg = 5 à max. 6 personen (info salonzwemmer W. B.)

  • reeds geboekt: lid n°: xii & aanverwant ski-lid

  • zoeken nog kwisploeg: lid n°: 1, miss 1, 2, 11, xiii....



15 opmerkingen:

kennethvr zei

gegroet medeskilataanbinders,

deze ochtend bekeek ik mijn mailbox en vernam ik dat ik reeds geboekt was bij een ander groepje...

mvg

Anoniem zei

xiii nog vrij voor boeking

zwemmend lid n° 1 zei

n°xiii: update in het rood

bij deze is voor mij een goede kwisgroep van °°platwater°° samengesteld.

Een onverwacht opkomend lid kan dus nog meedoen om met 6 te zijn.
Leden als n°7,7 of de (ex-)motivator of mr. n°2 aka Pär Zetterberg of ...

Anoniem zei

Ik zal het eens aan freddy Willockx vragen...

Anoniem zei

Laat de muziektunes in combinatie met die rode glaasjes maar komen.
Ik ben er klaar voor!

Nu efkes serieus:
Wie kan ons op di 20/03 vertegenwoordigen op de sportraad (zie mail)?
ex-motivator, n°1 en mezelf zijn verhinderd.
Belangrijk dat we present zijn.

zwemmend lid n° 1 zei

er is maar één ....

zou dit niets voor n°xii zijn of waarom niet de witte walvis, zelfs in functie als vaandeldrager van vals plat ?

het zal beloond worden met veel ontzag & begrip bij een volgende zwembeurt.

Anoniem zei

Enkele bemerkingen:

Ikzelf zal er morgen waarschijnlijk te laat bij zijn en heb reeds vervanger gevonden in casu de ridder en mogelijks nog andere voor vals plat.

Het is uiterst belangrijk dat er iemand is, anders verkrijg je geen subsidies.

Misschien kan een mailtje naar sport@meise.be nog helpen als je niemand vindt en je zo laten verontschuldigen...kweethetniet

Indien wel een platwateraar aanwezig, mijn kandidatuur kan hopelijk wel plaatsvinden voor in de beheerraad. Dank voor uw ste(m)/un !

Anoniem zei

ik kan niet naar de sportraad

Anoniem zei

Bedankt voor de volmacht edoch zo officieel en een hoeveelheid van kandidaturen als bij de jeugdraad zijn er niet. Even langs zijn neusweg de nieuwe kandidaten zeggen en de oude en dan heeft iemand bezwaren..neen, allez vooruit. bij deze.

Ik moest mij niet eens voorstellen, o wat had ik gaarne de heerlijke en lange speech van Jeremy naar de kroon gestoken...

zwemmend lid n° 1 zei

da's ne moeilijke...

is dat diene stoel van de kwis ?
of de zetel met de rode emmer ?

enfin, mijn speech mocht er zijn; over het ontstaan van plat water, de groei in ledenaantal, leden van meise & buiten meise, semi-professionele gediplomeerde trainers, de wil om aan de gemeentelijke sportactiviteiten deel te nemen en te assisteren, kortom: "omwille van dit alles vraag ik aan jullie, de algemene vergadering, om goedkeuring aan onze vereniging om als lid opgenomen te worden in de sportraad".

bij gebrek aan bezwaar heeft den deze 100€ aan spraakwater verdiend voor de kassa.

met dank aan het niet-bezwaarschrift van de zustervereniging vals plat.

Anoniem zei

oyooo!!!

Lid n°2 zei

ok voor de meeting vrijdag, maar ik geef forfait voor de kwis zaterdag...

Anoniem zei

Tschijnt dat er ferme dj's draaien op die TD !

Vooral van 22u30 tot 0u ! Ganzz tOLL !

Maar ook van 0u tot 1u30, maar dan vooral homoliederen.

Fré zei

wil het laatste stoeltje van het kwisteam wel bezetten...
zal met mijn specifieke kennis over de altiplano, voetballers uit de jaren '80 en gekken mensen wel complementair zijn.

ex-motivator

Anoniem zei

De Fré dat is echt wel een sterke schakel in de quiz, zijn ploeg heeft vorig jaar gewonnen !

De Fré wist zelfs Marc Vanderlinden te herkennen !!!!