°°FAQ°°

Om niet altijd op dezelfde vragen een antwoord te moeten zoeken, hierbij een manier om de FAQ van de °°skireis°° op te lijsten.

- zijn er (propere) lakens aanwezig ?
- zijn er (bad)handdoeken aanwezig ?
- ligt er een zeepje aan de lavabo ?
- wie brengt wat mee:
  • keukenhanddoeken
  • afwasproducten (dreft, schuursponsje,..)
  • snoepjes
  • bestek & borden & tassen (zeker als we met meer gaan eten dan er overnachten)
  • ...
Ik ben eigenlijk niet zo goed in die lijstjes want meestal merk ik pas wat ik nodig heb als ik het niet bijheb; alle hulp welkom dus !






Ondertussen wordt er -op grote vraag van de leden (m/v)- ook weer geïllustreerd met badkledij; blijkbaar had dit een zekere toegevoegde waarde aan onze °°site°°.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

tschijnt dat de monitor ook wel wa borden zal hebben

Lid n°2 zei

1) Moeten we geen grote "casserole" meedoen (is handig om voor grote groep te koken) tenzij dat er al is...?

2) Om hoelaat mogen we vrijdag bij Lid n°11 langsgaan om spullen te droppen die met de auto meemoeten?

3) En Lid n°1, dat van die desserts komt in orde (wordt aan boodschappenlijstje toegevoegd)!

Anoniem zei

1) indien microgolf aanwezig, nvt
2) ik denk dat lid 11 de hele dag thuis is, zodat 2 en 13 kunnen shoppen om te droppen.
3) ik herhaal elke dag kaas

Anoniem zei

Ik heb vrijdagnamiddag verlof. Best eerst even bellen voor je komt "droppen".

Mss interessant
http://www.inpaklijst.nl

Monitor, hebben we foto voor skipas nodig?
..................................

Anoniem zei

heeft er hier iemand een vod?