het nieuwe jaar

welkom in °°2007°°.

welkom bij °°plat water°°.

welkom op de °°vernieuwde site°°.


De site is niet alleen bovenhuids gewijzigd, maar onderhuids ook.
We zijn overgestapt naar de 'new' blogger van www.blogspot.com, een onderdeel van www.google.com alsook van www.gmail.com

Waarom? bwaa, meer lay-out mogelijkheden, meer (toekomstige) toepassingen en handige tools,...

Opgepast, met deze overstap zou het inloggen ook moeten gewijzigd worden. Het kan dus zijn dat je iets moet wijzigigen als je de eerste keer inlogt met jouw bestaande account.
Lukt dit niet, vertrouw je het niet of zijn er andere bezwaren; laat het mij weten of bel eens.

Welkom dus.
(Ik moet trouwens ook mijn weg nog wat zoeken)

1 opmerking:

kennethvr zei

lid n°1 stuur is ne mail naar
kenneth vr@telenet.be
ik moet is het een en ander vragen
want ik heb uw email niet
ivm skivakantie