the last post of 2006 (wellicht)

inderdaad beminde lezer, het jaareinde nadert;
Iedereen loopt er onbewust wat nerveuzer bij, rudolf heeft zijn rode neus afgezet en zijn winterslaap aangevat, de kerstversiering pinkt nog een laatste keer, de °°trainingen°° verlopen wat chaotischer als ze al nog verlopen...

kortom er hangt iets in de lucht; (nog) geen sneeuw of hagel, maar iets onduidelijk. Sommigen zien het misschien aankomen, anderen weten nog van niks maar alleszins er komt iets op ons af !

Nog een laatste blik in de achteruitkijkspiegel van onze levensmobiel levert mij -in willekeurige volgorde- beelden van o.a. de explosieve uitbreiding van het aantal °°leden°°, de gestage aanwas van vrouwelijke leden, de eerste verbroederingen met de zustervereniging vals plat (bijv. het supporteren van de roi-koers of de gezamenlijke recreathlon deelname), zwemmen op verplaatsing waarin Asse een topper was temeer er nadien van de motivator mocht "gespeeld" worden, de eerste °°nieuwsbrief°°, de zondagse maaltijden (nog niet afgewerkt!), het succesvolle °°Kerstfeest°° met mooie geschenken,...

Zo zeker als de vetheid van het jaarlijks geslacht varken (zie n°2) ben ik, dat dit volgend jaar wordt voortgezet; er kondigen zich al activiteiten & mooie initiatieven aan en hopelijk nog een kleine uitbreiding van ons °°ledenbestand°°, al zullen de kwalificatievoorwaarden elk jaar scherper gesteld worden !





Liefste bestuursleden, mede-leden & (niet-)toevallige meelezers in binnen- én buitenland ; ik wens jullie allen een aangename uittocht uit dit jaar 2006.



Niks meer & niks minder; over enkele dagen zien we wel verder.....

7 opmerkingen:

zwemmend lid n° 1 zei

lukt 'm ?

woensdag @ 19h (open tot 20u en niet tot 20u15)

zondag @ 10h30 (Wemmel)

Anoniem zei

ik doe mijn best, maar hopelijk reageren er nog nummers

Fré zei

het bestuur heeft belist dat de dame op de foto voldoet aan de scherper gestelde kwalificatie voorwaarden

ciao-ciao

Anoniem zei

Schone terugblik op 2006...

Ik zal er zijn @ 19u.
Open tot 20u wil zeggen dat we om 19.45 moeten stoppen.

Mss. kan de motivator zijn huisdieren eens meebrengen.

Anoniem zei

volgens mij zijn die reeds gegeten met gebakken banaan

zwemmend lid n° 1 zei

dan wil ik graag dat potje viseten terug om er zélf van te genieten of staat dat ook op de dopinglijst ?

Unknown zei

Ik zal straks nog zien hoe ik me voel :-s