poging x

Wïï gaat er nog eens (mee) op zoek naar een exclusieve outfit voor onze leden ?
Na dagen, weken, maanden en bijna jaren van zoeken, zouden we de knoop eens moeten doorhakken; de kogel door de Kerk jagen en tevens het kind niet met het badwater laten wegvloeien.

Daarom: gaan we samen, werpt iemand zich op als vrijwilliger of moet er gewacht worden op het nieuwe zwemkledij-seizoen en zoja wanneer start dat dan...

wat het alvast niet mocht zijn, zowel voor °°m°° als voor °°v°°.




verder geen inspiratie voor °°post°°.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zij die zich geroepen voelen, hun roeping volgen. Laat het shoppen dus maar gebeuren door de liefhebbers. Ik laat deze zware taak aan mij voorbijgaan

Anoniem zei

Voor mij graag een zwembroek die bij mn vetgeile HSIW badmuts past aub!

Anoniem zei

En voor mij eentje die past bij mijn zwembrilletje !

Gezien ik in deze vereniging slechts sporadisch aanwezig zal zijn, wens ik vooral te profiteren van anderen hun arbeid en zal ik uiteraard geen inspanningen leveren om deze outfit te vinden. Als het gaat om kritiek te geven op de uiteindelijk gekozen outfit zal ik echter wel gaarne op de eerste rij staan !