ValTho here we (almost) come...


Na beraadslaging tijdens de wekelijkse “afterdrink” in café de klok, werd volgend voorstel voor het weekmenu tijdens de skivakantie weerhouden:

Zaterdag: Vol-au-vent met frieten
Zondag: Spaghetti
Maandag: pensen met rode kool en puree
Dinsdag: kaasfondue (of iets anders) gaan eten
Woensdag: Prei met hesp in de oven met puree
Donderdag: Kipfilet + rijst + currysaus
Vrijdag: Macaroni (of ander pastagerecht)

Verantwoordelijken voor boodschappen en uitvoering hiervan: Lid xiii en lid n°2
Andere boodschappenlijstjes, taken,… zullen zondag na de training in Wemmel worden besproken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

om welk uur en waar is dat zondag, dan kom ik langs om mee te overlopen en te zien wa ik kan/moet doen

gegroet

zwemmend lid n° 1 zei

beste gezel van het profitariaat,
het is hier al meermaals geschreven dat de plaats van afspraak op zondag het WEMMELse zwembad is én het uur van samenkomst 10u30.

Tot zover mijn antwoord.

Enige suggestie i.v.m. het menu:
op maandag: pensen met rode kool

Aangezien ik het steevast voor de "mindere" opneem, sluit ik mij aan bij de groepering (of iets anders) op dinsdag.

Rest de vraag nog WIE er de 'uitvoering' van de spaghetti op zich neemt of geeft de foto reeds een suggestie ...... ?

kennethvr zei

geachte nummer 1,

zoals al meermaals aangekaart zou u alvast moeten weten dat ik om 10u30 nog in dromenland vertoef. Ik weiger dan ook halsstarrig om deel te nemen aan het verzuipen van mijzelf en heel dat lichaam dat daaraan vast hangt.

gelieve het uur van drank en spijzen mede te delen aangezien dit mij veel beter afgaat.

Anoniem zei

Beste vrienden van het platte water, prospectie hier verloopt succesvol. Ik zal op een later tijdstip ook mijn boodschappenlijstje doorgeven...
mvg,
K.