gimme some practice


In de wetenschap dat niets vanzelf gaat, niets eeuwigdurend is en een verwittigd, lees voorbereid, man sterker in zijn sneeuwschoenen staat, wil ik mij al voorbereiden op wat Komen gaat.



Vandaar het plan van (mr. & miss.) n°1 om al eens te gaan oefenen, eerder voor mr. n°1, aangezien hij enkel op winterklassen met de Kristus-Koningschool geweest is en daarna nog 1x op de latten stond op een zonnige dag in Zuid-Frankrijk. Bij die eerste keer is zijn maag 2 dagen onklaar geweest (door cordon-blue, idd. vlees met kaas) en en bij die ene dag in Z-Fr. is er een ray-ban gesneuveld bij de afdaling. Om nog meer fratsen te voorkomen, plan ik vrijdag 9-16-23 feb. en/of 2 maart eens te gaan oefenen. Ieder °°lid°° mag/kan natuurlijk mee, op voorwaarde dat je het laat weten.

Ik check morgen eens mijn agenda.... 't schijnt dat er morgen toch tijd wordt vrijgemaakt @work...

Geen opmerkingen: