you are being watched......

Een dikke week geleden heb ik op deze blog een kleine teller toegevoegd (zie helemaal onderaan).
Om eens een beeld te krijgen wat er afglopen week allemaal uitgespookt is (= hoeveel er zijn komen kijken), volgende grafiek.

Eigenlijk ben ik wel blij dat het over de afgelopen week (vrij 04.08 - vrij 11.08) handelt, zodat mijn overdadig geklik er voor een keer niet in voorkomt...

Volgende keer misschien nog wat meer statistieken, maar voorlopig blijft het bij deze 'opwarmer'.

Had iemand dit al opgemerkt ?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

OK
Ik beken...
Kwestie van de concurrentie een beetje in de gaten te houden voor de zondag...
B.T.W. Misschien 'duik' ik wel op zondagmorgen, om wat warm te draaien...

Fré zei

super die grafiek

zondagvoormiddag ga ik ook gaan zwemmenn

zwemmend lid n° 1 zei

gisteren of vandaag is er iemand via een link in google komen kijken.

heeft blijkbaar gezocht op "recreathlon meise 2006"...

http://www.google.be/search?hl=nl&q=recreathlon%20meise%202006&btnG=Zoeken&meta=