paardencafetaria

de zwembeurt op verplaatsing ging deze keer richting Vilvoorde.

Vilvoode, gewezen Renault-stad met zijn teveel rondpunten en door zijn überkontroll, bijna een politiesta(at)d, doch dit terzijde. Feit is dat ik de laatste jaren Vilvoorde liever links laat liggen, al was het maar omwille van die überkontroll.

Onder een striemende regen vertrok de karavaan vanuit Meise, voor het eerst ook met een mogelijke tourbus, met dank aan de motivator. Het zwembad met al zijn infrastructuur bleek een goede zaak. Wat ik vanuit de cafetaria mocht aanschouwen was proper plat water (verdeeld over 2 bassins), 2 voorziene zwembanen met telkens 3 personen in, een olijke bende jongeren zowal als ouderen, schoon volk & minder schoon volk én 3 redders. Inderdaad, 3 redders; wellicht is daar spijtig genoeg een (dramatische) reden voor. Bon, achteraf bevestigden de zwemmers dat het inderdaad ook "snel" °°plat water°° en schoon volk was.

Boven in de cafetaria ging het er eerder rustig aan toe; muziek van radio2, bijzonder vriendelijke & attente uitbating (ik kreeg zonder ernaar te vragen het dagblad voorgeschoteld) en de prijzen niet buitensporig. Dat laatste bleek wanneer de après-nage ingezet werd; voor geen geld fris- en andere dranken in grote volumes dan nog en ook de portie -waarvan ik nooit zal eten- kaas bleek een (over)voltreffer.

Nu gaat het in rechte lijn naar de recreathlon, alwaar we even concurrenten van elkaar zullen worden, zij het soms in verschillnde disciplines.
Doen alvast mee:
- de motivator: lopen
- n° 1: zwemmen
- n° 11: fietsen, zwemmen, lopen
- n° xiii: zwemmen

Mijn trainingskamp ligt vanaf deze middag in Cyprus.

See ya in a week !

2 opmerkingen:

Fré zei

zondag (de dag van de recreathlon) wordt er gezwommen
10:30 is de afspraak

tot dan

de motivator

Lid n°2 zei

Ik zal er zijn!