salukke

aan allen die nog moeten gaan werken volgende week, veel plezier !

ik mag drie weken niet gaan werken, dus ga ik op onderzoek naar andere zwemoorden op missionaristocht. ik hoop dat deze online-versie van °°plat water°° ondertussen geen stille dood zal sterven...

de groeten aan zij die naar Halle, naar de Havenlaan, naar Italië " op congres", richting Diegem,.... moeten of met zijn patiënten moet gaan winkelen, alsook hij die al in congé is (eigenlijk het ganse jaar door).

bye,

n°1.

4 opmerkingen:

Lid n°2 zei

Nu was ik echt wel van plan om iets neer te typen over woensdagavond, maar het mag weeral niet zijn.
Omdat ik via mijn pc op't werk al eens op die link geklikt heb, is die nu blijkbaar vervallen. Wat een klucht! Ge moet dus nogmaals die mail sturen...
Sorry!

Fré zei

schema voor volgende keer

30 x
20 x
14 x

ciao,

de motivator

Lid n°2 zei

Ciao a tutti vanuit het zwoele Ispra!
Ben reeds 2 maal gaan zwemmen in het Maggiore Meer, hoofdzakelijk om af te koelen, maar toch...

Fré zei

zal waarschijnlijk niet present kunnen zijn daar ik aan ´t zeeke zit.

ciao

motivator