nächste Woche


wijziging voor week 28:

zondag 16.07.2006: zij die de spieren wekelijks willen trainen, mogen gaan om tevens onze aanwezigheid tussen 10u30 & 11u30 te beklemtonen maar het zal zonder een aantal vaste leden zijn (zie vorige post).

vrijdag 14.07.2006 @19:00, afspraak parking De Wauwer
carpooling tot (nieuw!) zwembad Asse, behalve n°2 die niet langs Meise wenst te komen...
zwemmen tot max. 21u30

prijs: € 4,00
alternatieven:
- "groep": min.10personen, €2,50 { we kunnen tot 10 wachten aan de ingang ;-)
- 10-beurtenkaart: € 30,00 maar die geraakt niet vol

cafetaria is geopend tot 24u !

10 opmerkingen:

zwemmend lid n° 1 zei

waar blijft het verslag ?

Anoniem zei

ja, president waar blijft het verslag?

motivator

Anoniem zei

ik zal er dus weer niet zijn, ik ga een weekje in de spaanse zee zwemmen :-)

zwemmend lid n° 1 zei

le président zijne "computer voor iedereen" maar niet voor ons, zal nog niet werken...

... ofwel zullen we toch die bestuurswissel moeten doorvoeren ?!

Lid n°2 zei

Wegens geen verslag, zal ik dan maar wat leuteren. Heb vorige week ontdekt hoe we onze voorzitter aan het zwemmen krijgen. Of toch tenminste aan een deftig tempo. Het resultaat was echt verbazingwekkend. Maar om niet al teveel wraakgevoelens op te wekken (als concurrent-voorzitster word ik al genoeg geboycot) zal ik er niet verder op ingaan. Toch benieuwd of hij vanavond een ander broekske zal dragen...

zwemmend lid n° 1 zei

amaaai, ik (en wellicht ook de andere zwemmeRs) krijg al schrik. Voorlopig bleef het af & toe nog eens bij een rake slag van de voet- of armslag, het gekittel aan de voeten of onlangs nog het snijden met het sleutelke van de locker (dat daarna plotseling verdwenen was...) maar als we het tempo zo gaan opdrijven, zal ik mij binnenkort een haaienvinnenpak moeten gaan zoeken....

ik ben benieuwd voor onze eerste officiële training op verplaatsing......

Anoniem zei

Vanavond zal het tempo alvast opgedreven worden.

Anoniem zei

en ´t schijnt dat de terraske in asse ook plezant zijn


de motivator

zwemmend lid n° 1 zei

... en dat la présidente de eerste ronde zal geven om op een goed blaadje te staan voor de bestuurswissel.

Anoniem zei

hebben jullie een foto van een haaienvinnenpak?

groetjes,