Na een lange periode van afwezigheid...


...duik ik nog eens op op onze °°site°°.

Mijn berichtjes hier mogen dan eerder zeldzaam zijn, maar als ik iets post, is het niet zomaar het eerste het beste.

Ik wil namelijk van de gelegenheid gebruik maken om alle
°°plat water°° vrienden en vriendinnen uit te nodigen om na de zwemtraining van woensdag 31 oktober (die hopelijk nog eens wordt gegeven door onze enige echte trainer) langs te komen voor een "gezellig samenzijn" op mijn
(ondertussen al iets minder-) nieuw appartementje
in Wolvertem voor een hapje en vooral een °°natje°°.
Gezien de strategisch gekozen datum, zullen excuses zoals saxofoonles of de volgende dag vroeg moeten opstaan niet worden aanvaard. Enige uitzondering die wordt toegestaan, is op reis vertrekken naar Madeira.

Hopend op een record opkomst,

groet ik jullie,

Lid n°2.

8 opmerkingen:

zwemmend lid n° 1 zei

Beste trainer, kunnen we op uw uitmuntende diensten beroep doen ?

Mits wat inspanning kunnen we nog eens wat ontspanning verdienen na de les; attributen kunnen dan wellicht door de witte walvis voorzien worden (waterpolo of mousse stokken om mee te slagen of ...) ?!

Anoniem zei

Beste confraters,

Ik sta er zeker achter ! Ik kan voor aquasteps, mepstokken en mini-goaltjes zorgen, maar mag dit wel met een redder van de gemoante ?

Is het misschien geen plan om eens een sport, zwem en spel avond te doen en een eigen redder te voorzien, dan betalen we ook slechts 12 euro voor het zwembad ?

zwemmend lid n° 1 zei

voluit !

Anoniem zei

Vollenbak,

Anoniem zei

Laat het me zo stellen :
Wie wil er meewerken aan een heuse "Vrijdagavond POOLPARTY" ???
We huren het zwembad af op vrijdagavond en we maken een soort van "Swimm-in" party met allerhande estafettes in ploegskes..."ter land, ter zee & in de lucht..."
Wie helpt mee ? laat een berichtje achter !

Anoniem zei

Een ininitiatief waar ik achter sta ! Misschien kan dit initiatief besproken worden op 31.10 zowel qua datum als invulling !

Tabee !

zwemmend lid n° 1 zei

een collectieve witte walvis-actie t.v.v. de fietsende walvis kan ook tot de mogelijkheden behoren....

Anoniem zei

idd hier kunnen we een deel van het eventuele gewin beter aan het goede doel van de fietsende walvis geven dan aan de benefiet voor de blote bomen...