the day after

of er blamen mogen uitgedeeld worden ?

"Jein" (<>) volgens Duitse letterkundigen.
Een training na een bruiloftsfeest kan nooit zacht aankomen; verontschuldigingen zijn hier dan ook licht toegestaan. Wat echter niet of toch minder door de beugel kan, is dat er in de ochtendlijke uren -veelal door grootspraak- afgesproken wordt om tóch te °°trainen°° en er met deze afspraak door bepaalde leden geen rekening gehouden wordt.

De afwezigen hadden deze keer echter niet helemaal ongelijk, aangezien de betrouwbaarheid van de afsprekende partner(s) zeker geen AAA+ rating zou meekrijgen.

Had ik op tijd wakker & op geweest, dan zou ik in ieder geval mee komen zwemmen zijn.
Mijn respect aan allen die alsnog het water gevoeld hebben om 10u30.

Het zijn dan ook enkel "beren" van venten die dit kunnen (waren er vrouwelijke leden bij?). Binnenkort worden zij bij opgenomen in het lijstje volgelingen van de man op de foto; hij schijnt een leidersfiguur te zijn in het grote land bovenaan gecentreerd op de wereldkaart.

2 opmerkingen:

kennethvr zei

kater? neen meneer, zo fris als een konijn op de plein was hij.
omstreeks 9 uur was ik wakker en klaar om in de wemmelse zwemkom te duiken.
Toch even checken of er anderen zouden zijn, maar niemand reageerde op berichtjes...
ze zullen dood zijn zekers dacht ik bij mezelf, vlug een wafelken binnenspelen, en nog wat atletiek zien en tegen kwart voor den elven tekende ik present in het wemmelse zwemparadijs.
Dat dacht ik althans, maar groot was mijn verbazing bij het zien van de infrastructuur en toen een of andere simpele doos aan een tafel me de ingang versperd had.
Ik zei 1 persoon van buiten wemmel. Ze bekeek me raar, en zei, ouder as 17 dus, da mokt 2euro50 menier.
Betalen en muil dichthouden dacht ik bij mezelf. Natuurlijk wou ze me dan eerst nog even een rondleiding geven en alles uitleggen want 't is den ieste kee zekes vör menier'.
enfin, uiteindelijk toch men uitermate sexy zwemtenue aan en daar was eefje al banen aan het trekken.
Lekker daarbij gesprongen en even bijpraten dan. Fré was blijkbaar net terug vertrokken, ik zal hem missen, de peer...
Maar ik zal alles doen om een waardig vervanger te zijn tijdens zijn afwezigheid.
Enfin, dan maar banen trekken, vooral leren ademhalen tijdens het school slagen. Een half baantje crawl vertelde me dat ik niet klaar was om al aan het volgende niveau te beginnen.
Soit al bij al dus een aangename sportieve inspanning op deze zondagvoormiddag, maar wel teleurgesteld door de magere opkomst.
volgende keer beter, en als iemand pistolekes met gekookte ham moet hebben, t is bij de mama van eefje dat je moet zijn. Wat ik ook nog kwijt wil is dat je blijkbaar niet mag vrijen in het zwembad, maar dat laat ik aan jullie verbeelding over.
Ook wil ik van dit verslag gebruik maken om toch even een vriendelijke edoch miauwkes groetje te doen aan de mama van Karen.
gegroet en tot woensdag in het zwembad.

Unknown zei

ik heb nog reteveel foto's en filmkes van de wij worden 30 fuif- kan iemand die online zetten?Zodat de fre ze van de andere kant van de wereld ook eens uit kan checken!