Dinner-after-swimming Part III

Bij deze worden alle leden van �� plat water �� uitgenodigd om na de ochtendtraining van volgende week zondag (5/11) bij mij (Lid Nr2) spaghetti te komen eten. Tenzij... Ben niet helemaal zeker of Motivator en Lid Nr 11 dan al terug in 't land zullen zijn, dus eventueel nog 1 week uitstel (12/11)? Of anders woensdag (8/11)? Kies maar...
PS 1: Tabasco moeten jullie wel zelf meebrengen.
PS 2: Deze morgen heeft "de harde kern" maar liefst 180 lengtes bijeen gezwommen. Als beloning voor deze inspanning werd dan ook beslist om onszelf een dagje verlof te gunnen op woensdag 1 november. Volgende training: 5 november.

7 opmerkingen:

Lid n°2 zei

sorry voor 3 x hetzelfde te posten, maar ik kreeg steeds een errormelding dus dacht dat het niet lukte...

Anoniem zei

Dan veronderstel ik dat we ook 3 keer spaghetti kunnen eten

Anoniem zei

MAMA MIA, PASTA PRONTO

OP MIJ KAN JE REKENEN, HOPELIJK ZIJN MIJN NEUSBEESTJES TEGEN DAN OP VAKANTIE ZIJN VERTROKKEN...

XXX

zwemmend lid n° 1 zei

3x spaghetti; lang niet slecht. Wil er iemand de nieuwe voorzitster worden mss ?

Af & toe variatie in de menu mag wel, zolang de kaas niet doorsmaakt!

Kan er iemand zeggen wanneer de sjarels uit spleetenland terugkomen ?

N°11 zou terug paraat zijn op woensdag 8 nov. dacht ik, maar dan liever niet (zit bij den duits).

==> zondag 12/11 ?!

Lid n°2 zei

Voor alle duidelijkheid: het wordt zondag de 12de! Hopelijk zijn we dan nog eens voltallig voor het zwemmen want vandaag was de opkomst maar zwakjes...

zwemmend lid n° 1 zei

De opkomst was zwakjes, maar niet mager ;-)
toch met 3, al was de derde iets later en werd er niet afgesloten op 't hoekske of in de klok :-(

hierbij mijn afwezigheid op woensdag officieel maken; den duits roept, maar ik zal proberen om het 50m bad ginder onveilig te maken :-)

samenvatting:

zaterdag 11.11: winkelen (zijn de winkels open op 11 november ?). indien ja, afspraak liefst in voormiddag, 10u30 of 11u

zondag 12.11: zwemmen (10u30, wemmel) + italiaans eetfestijn (nadien, @n°2)

Anoniem zei

winkels zijn waarschijnlijk niet open op zaterdag. Ikzelf moet tevens om medische redenen mijn afwezigheid voor komende woensdag melden.