°°hoogtestage2°°

Om iedereen nog eens dezelfde info te geven:








°°hoogetstage2°°:


  • Val Thorens, Les balcons de
  • 08/03/2008 à partir de 17H au 15/03/2008 avant 10H
  • vertrek wellicht op zat.08.03 in de whee whee hours of the morning
  • terugkeer op 15.03
  • °°deelnemers°°: 8+1+1trainer = 10
  • °°twijfelaar(s)°°: Y.C., 19 uit Meise
  • vervoer: met °°9°° = 3 auto's
  • inzetbedrag = € 250,00 * 8 = overnachtingsprijs
  • bijkomende euri's voor allen samen eten, drinken, ski's, boots, skipass,...
  • extra euri's voor private ski's, boots, skipass, skiclass,..

4 opmerkingen:

kennethvr zei

geachten,
zijn er al voldoende wagens?
heeft iemand van de reeds voorhande wagens een port bagage? want ik kan een skibak voorzien om bovenop de wagen te plaatsen. Ik moet het gewoon op voorhand weten, zodat ik dat kan vragen. Een derde wagen kan eventueel door mij voorzien worden indien nodig.
skigerief moet je voor mij al niet rekenen, ik heb alles.
tot binnenkort

Anoniem zei

Knoert, ik denk dat we je wagen zullen kunnen gebruiken...

Anoniem zei

Er zijn weer wat sfeerbeelden van den trainer.
Zaaaaaaaaaalige poedersneeuwfoto's.

Anoniem zei

ondertussen moet je me niet meer bij de twijfelaars rekenen ,maar bij de volwaardige 'sneeuwgaaners'

nog 26 dagen ...

Yannick C (19 ) meise