pashokje

Beminde gelovigen der zwemsport,

Het is zover, het geweer wordt geladen om de kogel door te kerk te jagen.
Een assortiment speedo badpakken & zwembroeken werd mij ter beschikking gesteld omwille van pasgelegenheid.

Zij die niet kunnen op woensdag, voordat we het gemeentelijk water induiken, laten dit weten en zoeken een andere pasdatum of laten mij hun maat-kameraad weten. Het zwemgerief voor de heren wordt in duitse bemating aangegeven (...-4-5-6-7-...), dat van de dames in UK of DE, vermeld het er dan wél bij want anders worden het gênante momenten.

Over de kleur & het model is er nog geen akkoord aangezien er leveringsmoeilijkheden zijn bij het ene en fashionmoeilijkheden bij het andere. Het is nu bestellen of pas als de eerste lichting versleten is !!!

Daarom nogmaals de minimale bestellijst (confirmed), die afgesloten wordt op zondag 3 juni.

  • ladies: n°2, n°7,7 = 2
  • men: n°1, halflid°3, 11, xii, xiii, ex-motivator, ex-voorzitter, knoet, witte walvis, mr. poncho = 10
Extra kandidaten (m/v) kunnen dus nog altijd inschrijven !

9 opmerkingen:

zwemmend lid n° 1 zei

Volgende maatschappen zijn reeds beevestigd of persoonlijk opgenomen: n°1, n°11, xiii & de niet-zwemmer K.

Om geen haantjesgedrag te creëren blijven de maatgegevens vertrouwelijk ;-)

Anoniem zei

wat was het heerlijk passen daar... met mijn blote pens voor het raam naar de buren zwaaien...

zwemmend lid n° 1 zei

enkel het Merchtemse parfum ontbrak....

Anoniem zei

Waar moet dat gepast worden?

Trouwens in het kader van de pax Sporti deze uitnodiging:

Ook eens zoals Tienne De Wilde op de piste willen surplacen, demarreren en vooral niet vallen?

Wielervrienden Vals Plat Meise heeft deze zaterdag tussen 13u en 14u de piste in Gent voor een uurtje initiatie in het baanwielrennen. Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Enkel helm en outfit zijn nodig. Wil je meegaan? Een seintje naar bart@knodde.be of op www.valsplat.be

De Witte Walvis

zwemmend lid n° 1 zei

passen kan ten huize n°1 ofwel woensdag vóór het zwemmen.

Fré zei

nr 1 ik kan donderdagavond langskomen. Past dat voor jou?

ciao-ciao

kennethvr zei

tot vanavond voor een heerlijke portie zwemplezier

zwemmend lid n° 1 zei

donderdag, vlak voor we naar 't eiland gaan ?

Anoniem zei

Tja, er zijn immers mensen die moeten werken als jullie al lang in het zwembad liggen te plonsen ! Aldus kon ik ook niet aanwezig zijn om te passen.

Nu ja, ik had sowieso met Knoet al afgesprongen om morgenavond in het zwembad van Opwijk een zestigtal lengtes te trekken...ik haal mijn schade dus wel in.

De Witte Walvis